מה זה גירעון קלורי?

מהו גירעון קלורי?

גירעון קלורי הוא ההבדל בין מספר הקלוריות שאתה צורך למספר הקלוריות שאתה שורף.

יש צורך בגירעון קלורי על מנת לרדת במשקל.

הרבה אנשים מבולבלים לגבי כמה קלוריות הם צריכים ביום וכמה הם צריכים לצרוך.

הבלבול הזה יכול להוביל לכך שאנשים לא אוכלים מספיק, מה שעלול לגרום להם לעלות במשקל ולא לרדת.

לכן, חשוב שאנשים ידעו מה זה גירעון קלורי לפני שהם מנסים לרדת במשקל.

גירעון קלורי הוא מצב שבו אדם צורך פחות קלוריות ממה שהגוף צריך כדי לשמור על משקלו הנוכחי.

ניתן להשיג זאת על ידי אכילה פחותה, פעילות גופנית יותר או שניהם.

החשיבות של ניהול הקלוריות שלך ומדוע נדרש גירעון קלורי

גירעון קלורי הוא ההבדל בין מספר הקלוריות שאתה אוכל למספר הקלוריות שאתה שורף. חשוב לשמור על גירעון קלורי כי בלעדיו, הגוף שלך לא יוכל להשתמש בשומן מאוחסן לאנרגיה, מה שאומר שהוא יתחיל לפרק את רקמת השריר במקום.

כמות הקלוריות שנשרפות ביום משתנה מאדם לאדם ויכולה להיות מושפעת מגורמים כמו גיל, משקל וגובה. כדי להעריך את צרכי הקלוריות שלך, קח בחשבון את רמת הפעילות שלך ואת יעד הירידה במשקל הרצוי.

על מנת לשמור על גירעון קלורי בזמן האימון, אתה צריך לשרוף יותר קלוריות ממה שאתה אוכל בכל יום.

גירעון קלורי הוא הדבר החשוב ביותר לניהול כאשר אתה רוצה לרדת במשקל. זה ההבדל בין מספר הקלוריות שאתה צורך למספר הקלוריות שהגוף שלך משתמש.

אם אתה אוכל פחות קלוריות ממה שהגוף שלך צריך, אז הוא ינצל את מאגרי השומן שלו לאנרגיה וזה יוביל לירידה במשקל. אתה יכול ליצור גירעון קלורי על ידי אכילה פחות או על ידי שריפת יותר קלוריות באמצעות פעילות גופנית.

לדוגמה, אם אתה אוכל 2000 קלוריות ביום ושורף 3000, אז יהיה גירעון של 1000 קלוריות מה שאומר שהגוף שלך ישרוף שומן לאנרגיה וזה מוביל לירידה במשקל.

מדריך שלב אחר שלב לחישוב גירעון קלורי

גירעון קלורי הוא מונח שנמצא בשימוש בעולם הדיאטה כבר עשרות שנים. זה מתייחס להבדל בין מה שאתה צורך לבין מה שאתה מוציא. במאמר זה, נחקור את הרעיון של גירעון קלורי וכיצד ניתן להשתמש בו במשטר הדיאטה שלך.

מהו גירעון קלורי?

גירעון קלורי הוא מונח שנמצא בשימוש בעולם הדיאטה כבר עשרות שנים. זה מתייחס להבדל בין מה שאתה צורך לבין מה שאתה מוציא.

איך לחשב גירעון קלורי?

ישנן שתי דרכים לחשב את צרכי הקלוריות שלך: באמצעות מחשבון מקוון או באמצעות משוואה מהגובה, המשקל, הגיל ורמת הפעילות שלך. הדרך המדויקת ביותר לחישוב הצרכים שלך היא באמצעות משוואה מכיוון שהיא לוקחת בחשבון את כל הגורמים הללו.

קלוריות הן יחידת המידה לאנרגיה במזון. עם זאת, לא תמיד קל להבין כמה קלוריות אתה צריך בכל יום. מאמר זה יספק לך מדריך שלב אחר שלב כיצד לחשב את צריכת הקלוריות היומית שלך ואת מספר הקלוריות שאתה צריך כדי להשיג גירעון קלורי.

גירעון קלורי הוא כאשר אתה צורך פחות קלוריות ממה שהגוף שלך צריך כדי לתפקד במיטבו. זה יכול להיות מושגת על ידי אכילה פחות או פעילות גופנית יותר.

השלב הראשון בחישוב צריכת הקלוריות היומית שלך הוא חישוב כמה קלוריות הגוף שלך צריך בכל יום, דבר שניתן לעשות באמצעות מחשבון מקוון או באמצעות השלבים הבאים:

1) הכפל את משקלך בקילוגרמים ב-12

2) הוסף 500 אם אתה בישיבה (מעט או ללא פעילות גופנית) או הוסף 5,000 אם אתה פעיל מאוד (מתאמן במרץ יותר משעה ביום)

3) חלקו את המספר הזה ב-4 ועיגל למעלה

דילוג לתוכן