תרגילי כתפיים בחדר כושר

החשיבות של תרגילי כתף בזמן אימון

הכתפיים הן המפרק הנייד ביותר בגוף האדם. הם גם מפרק חשוב מאוד עבור תרגילים רבים אחרים, ולכן חשוב לשמור על בריאותם.

אנשים רבים מזניחים את תרגילי הכתפיים כשהם בחדר כושר כי הם חושבים שהכתפיים שלהם יסתדרו בלעדיהם. עם זאת, זה לא נכון מאחר והכתפיים שלנו סובלות מבעיות רבות כמו פציעות שרוול מסובב ותסמונת פגיעה בכתף. אם אנחנו רוצים להימנע מבעיות אלו ולשמור על כתף בריאה, אז כדאי שנעשה תרגילי כתף במהלך האימון.

זה יכול להיות קשה למצוא זמן לאימון, אבל חשוב לעשות זאת. הדרך הטובה ביותר להתחיל היא לבחור את התרגילים הנכונים. אחד התרגילים הטובים ביותר עבור הכתפיים שלך הם לחיצות כתפיים.

לחיצת כתפיים היא תרגיל הרמת משקולות שמפעיל מספר שרירים בפלג הגוף העליון ועוזר לך לחזק את הכתפיים והזרועות.

ישנם יתרונות רבים של לחיצות כתפיים, כגון שיפור היציבה, הפחתת הלחץ על הצוואר והגב, חיזוק שרירי הליבה והגברת כוח הזרוע.

להלן כמה טעויות נפוצות שאנשים עושים בעת ביצוע לחיצות כתפיים:

– שימוש רב מדי במשקל

– עושה יותר מדי חזרות

– לא עושה מספיק סטים

מבוא לתרגילי כתף

כתפיים הן אחד מאיברי הגוף החשובים ביותר. הם משמשים בהרבה תנועות והם נושאים משקל רב. כדי להיות בעלות כתפיים בריאות, אתה צריך לשמור עליהן עם כמה תרגילים.

אין זמן טוב יותר מאשר עכשיו ללמוד על תרגילי כתף. מאמר זה ילמד אותך הכל על היתרונות והסוגים של תרגילי כתף שאתה יכול לעשות בחדר הכושר.

המאמר גם ילמד אתכם כיצד לבצע כל תרגיל בצורה נכונה ולאילו שרירים הם מכוונים, כך שתוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר משגרת האימונים שלכם.

תרגילי כתפיים הם חובה בכל שגרת חדר כושר. הם עובדים על השרירים המרכיבים את הכתף, כמו גם אלה שתומכים בה.

הכתף היא מפרק מורכב ואחד המפרקים הניידים ביותר בגוף. הוא מורכב משלוש עצמות: עצם הבריח, עצם השכמה ועצם הזרוע. עצם השכמה מתחברת לכלוב הצלעות ולעמוד השדרה באמצעות שרירים ורצועות, בעוד שעצם הזרוע מתחבר לעצם הזרוע במרפק. לכתף שני מפרקים: אחד בין עצם הזרוע לשכמה (מפרק גלנוהומרלי) ואחד בין עצם השכמה לכלוב הצלעות (מפרק אקרומיוקלביקולרי).

השרירים המרכיבים את הכתפיים שלך כוללים את הטרפז (גב עליון), הדלתואידים (הקדמיים), הסופרספינאטוס (החלק העליון של הכתף), אינפראספינטוס (מתחת ללהב הכתף), טרז מינור (החלק העליון בפנים

הטכניקה הנכונה כדי להבטיח בטיחות ותוצאות יעילות

ישנם מספר תרגילים שונים שניתן לעשות כדי לחזק את שרירי הכתף. אחד מאלה הוא ה

עיתונות צבאית. תרגיל זה מתבצע על ידי עמידה והחזקת מוט מולך בשתי ידיים,

ואז להרים אותו מעל הראש שלך. זה כרוך גם בהורדת המשקולת חזרה למטה למיקומה המקורי לפניך.

הלחיצה הצבאית היא דרך יעילה לחיזוק הכתפיים וניתנת לביצוע עם או בלי משקולות. עליך לוודא שיש לך טכניקה נכונה בעת ביצוע תרגיל זה מכיוון שצורה לא נכונה עלולה להוביל לפציעות כגון קרעים בשרוול המסובב או בורסיטיס.

חלק זה יספק לך את הטכניקה הנכונה להרמת משקולות. הוא ידון כיצד להרים משקולות בצורה נכונה ובטוחה, כיצד להימנע מפציעה, ולאילו שרירים מכוונים סוגים שונים של תרגילי הרמת משקולות.

הצעד הראשון הוא למקם את כפות הרגליים קצת יותר מרוחב הכתפיים. השלב השני הוא לכופף מעט את הברכיים כדי שתוכל לשמור על גב ישר. השלב השלישי הוא לאחוז במשקולת בשתי הידיים תוך שמירה על מרחק שווה אחת מהשנייה משני צידי המשקולת. השלב הרביעי הוא להרים את המשקולת מהקרקע על ידי דחיפה כלפי מעלה בשתי הידיים עד שאתה עומד זקוף, שמור את הכתפיים לאחור ולמטה, והבטן פנימה תוך כדי. לאחר מכן, הורד את עצמך לאט על ידי דחיפה כלפי מטה על המשקולת עם הידיים עד שאתה שוב בעמידה.

דילוג לתוכן