מה זה אומר גירעון קלורי?

ההבדל בין מאקרו וגירעון קלוריות לירידה במשקל

גירעון קלורי הוא כמות הקלוריות שאדם צורך ביום לעומת כמות הקלוריות שהוא שורף.

גירעון המאקרו הוא ההבדל בין מספר הגרמים של פחמימות, חלבון ושומן הנצרכים ביום לעומת מספר הגרמים הנדרשים לשמירה על המשקל.

הגירעון הקלורי מחושב על ידי הפחתת מספר הקלוריות הנצרכות ממספר הקלוריות הנשרפות.

ההבדל בין מאקרו לגירעון קלורי לירידה במשקל הוא שהאחד הוא פקודה בתזונה הקטוגנית והשני הוא מה שאתה אוכל. פקודת מאקרו היא הוראה לומר לגוף שלך לשרוף שומן לצורך אנרגיה. זה אומר לגוף שלך מה הוא צריך לעשות כדי לרדת במשקל. גירעון קלורי, לעומת זאת, הוא כמה קלוריות אתה אוכל פחות ממה שאתה צריך בכל יום.

גירעון קלורי לא רק יעזור לך לרדת במשקל אלא גם יעזור בדברים כמו הורדת לחץ דם ורמות כולסטרול.

מהו גירעון קלורי?

גירעון קלורי הוא מצב בו הגוף צרך יותר קלוריות ממה שהוא שרף במשך תקופה מסוימת.

גירעון קלורי יכול להתרחש על ידי אכילת פחות מזון או שריפת יותר קלוריות באמצעות פעילות גופנית. חשוב לזכור שכאשר יש לך גירעון קלורי, הגוף שלך ישתמש במאגרי השומן שלו לאנרגיה במקום במזון שאתה אוכל.

גירעון קלורי הוא מספר הקלוריות שאתה צורך פחות ממספר הקלוריות שאתה שורף. ההבדל הוא במה הגוף שלך משתמש לאנרגיה, וזה נקרא מאזן הקלורי שלך.

ישנן דרכים רבות לחשב את צריכת הקלוריות שלך וכמה קלוריות ביום אתה צריך לאכול כדי לשמור על גירעון קלורי.

הדרך הקלה ביותר לחשב את צריכת הקלוריות שלך היא באמצעות מחשבון מקוון המספק הערכות המבוססות על מספר נתונים כמו גובה, משקל, מין, גיל וכו’.

יש גם אפליקציות שיכולות לעזור לך לעקוב אחר כמה קלוריות אתה אוכל בכל יום על ידי סריקת ברקודים או הזנת פריטי מזון באופן ידני.

אתה יכול גם להשתמש בגשש כושר או גשש פעילות הכולל צג פעילות מובנה עם ספירת צעדים וניטור דופק כדי להעריך את מספר הקלוריות שנשרפות בכל יום.

החשיבות של שמירה על לחות בזמן דיאטה

גירעון קלורי הוא ההבדל בין מספר הקלוריות שאתה צורך ומספר הקלוריות שאתה שורף. גירעון קלורי פירושו שהגוף שלך שורף יותר קלוריות ממה שהוא קולט.

גירעון קלורי חשוב מכיוון שהוא יכול לעזור לך לרדת במשקל על ידי שריפת יותר שומן ופחות מסת שריר. כאשר הגוף שלך שורף שומן, הוא משחרר כימיקלים הנקראים קטונים, המשמשים את המוח שלך כמקור אנרגיה חלופי לגלוקוז.

הדרך הטובה ביותר לשמור על לחות בזמן דיאטה היא לשתות מים או משקאות דלי קלוריות אחרים כמו תה, קפה או סודה דיאטטית.

גירעון קלורי אומר שאתה שורף יותר קלוריות ממה שאתה צורך. חשוב לשמור על לחות במהלך דיאטה מכיוון שהמים עוזרים לגופך לעכל מזון ולסלק פסולת. שתיית תזונה בריאה היא גם חלק חשוב בשמירה על לחות במהלך דיאטה.

הצעד הראשון לשתיית תזונה בריאה הוא לשתות הרבה מים. הקפד לשתות לפחות 8 כוסות ביום, אך כמות המים שאתה צריך תשתנה בהתאם לגיל, משקל ורמת הפעילות שלך. אם אתה מתאמן או עושה משהו מאומץ בחוץ אז עדיף לשתות אפילו יותר מים. אתה יכול גם להוסיף פירות או ירקות למים שלך עבור טעם וחומרים מזינים!

כיצד להישאר מעודכן לגבי מה שאתה אוכל ̶ מקריאת תוויות ועד מעקב אחר המאקרו שלך לבריאות מיטבית

עבור אנשים רבים, הרעיון של ספירת קלוריות הוא ביטול גדול. זה יכול להיות מייגע וקשה לעקוב אחר מה אתם אוכלים וכמה אתם צורכים.

אם אתם מנסים לרדת במשקל, חשוב להבין שגירעון קלורי הוא אחד הגורמים המכריעים ביותר לירידה במשקל. זה אומר שאתה צריך לצרוך פחות קלוריות ממה שהגוף שלך צריך כדי ליצור את הגירעון הזה.

גירעון קלורי יעזור לגופך לשרוף שומן בצורה יעילה יותר, מה שיוביל לירידה במשקל לאורך זמן.

המדריך הזה יעזור לכם להבין מה פירושו של גירעון קלורי, איך לשמור על מה שאתם אוכלים ולמה זה כל כך חשוב.

גירעון קלורי הוא כמות הקלוריות הנצרכות ביום שאינן נשרפות על ידי פעילות גופנית או פעילויות אחרות. חשוב שיהיה לך גירעון קלורי כי זה עוזר לגוף שלך לשרוף מאגרי שומן אשר בתורו יכול להוביל לירידה במשקל.

כדי לשמור על משקל תקין, רוב המומחים ממליצים על גירעון קלורי של 500-1000 קלוריות ביום. זה אומר שאם אתה צורך 2000-3000 קלוריות ביום, אז אתה צריך לשאוף ל-1500-2500 קלוריות ליום.

דילוג לתוכן