כמה תמרים מותר לאכול ביום בדיאטה?

למה אנחנו אוכלים?

השאלה היא לא כמה פעמים ביום אפשר לאכול, אלא למה אנחנו אוכלים?

אנחנו אוכלים כי אנחנו צריכים לשרוד. אנו זקוקים לאנרגיה, והגוף שלנו ממיר את המזון לסוכרים ושומנים המשמשים לאחר מכן כדלק.

מספר הקלוריות שאתה צריך תלוי בגיל, גובה, משקל ורמת הפעילות שלך. באופן כללי, אם אתה פעיל מספיק כדי לשרוף 3200 קלוריות ביום, אתה יכול לצרוך עד 2000 קלוריות ליום מבלי לעלות במשקל. אם לא כל כך פעיל – בערך 1500 קלוריות ליום מספיקות לאדם הזה.

מחשבון זה יעזור לך לגלות כמה קלוריות אתה צריך לאכול כדי לשמור על המשקל שלך. זה גם יחשב את מספר הקלוריות שאתה צריך לאכול ביום כדי לרדת במשקל.

אתה יכול להשתמש במחשבון זה אם אתה מנסה להבין כמה תמרים מותר ליום בדיאטה.

מדוע אינך יורדת במשקל בדיאטה

המאמר עוסק במספר הארוחות שאתה צריך לאכול ביום בזמן דיאטה.

המאמר קובע שאין מספר ספציפי של ארוחות שאתה צריך לאכול ביום בזמן דיאטה. הכל תלוי בצרכיו ובהעדפותיו של האדם. יש אנשים שמרגישים יותר אנרגיה עם חמש ארוחות קטנות ואחרים שמרגישים טוב יותר עם שלוש גדולות. המאמר גם קובע שזה לא משנה אם אתם אוכלים ארוחת בוקר או לא, כל עוד הגוף שלכם מקבל את אבות המזון הדרושים לו כדי לתפקד כראוי.

ישנם כמה גורמים אחרים שיכולים לקבוע כמה קלוריות אתה שורף, כגון גיל, מין ומשקל.

מספר התמרים שאתה יכול לאכול ביום בדיאטה נקבע לפי סוג תוכנית הדיאטה שאתה עוקב אחריהם. לדוגמה, אם אתה בדיאטה דלת פחמימות, אז מספר התמרים שאתה יכול לאכול גבוה יותר מאשר מי שנמצא בתוכנית תזונה בריאה.

הסיבה לכך שרוב האנשים לא יורדים במשקל ביומן האוכל שלהם ובזמן שהם בדיאטה היא בגלל שהם לא עומדים בתוכנית. ייתכן שהם אוכלים יותר ממה שהם צריכים או שהם אוכלים מזונות שאינם מותרים בתוכנית הדיאטה שהם עוקבים אחריהם.

הסוגים השונים של דיאטות וכיצד הן פועלות

דיאטה היא נושא פופולרי בימינו. יש כל כך הרבה סוגים שונים של דיאטות שיכול להיות קשה למצוא את התזונה הנכונה. מאמר זה יעזור לך למצוא את סוג הדיאטה הטוב ביותר עבור הצרכים שלך.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של דיאטות:

-הראשונה היא דיאטת "ספירת קלוריות" שהיא בדרך כלל תוכנית דיאטה דלת קלוריות, אבל זו יכולה להיות גם תוכנית דיאטה עתירת קלוריות אם אתה מנסה לעלות במשקל. המטרה של דיאטה זו היא לספור כמה קלוריות אתה אוכל ביום ולנסות להישאר מתחת למספר זה על ידי אכילת מזונות שיש בהם פחות קלוריות ממה שאתה צריך.

-הסוג השני של דיאטה הוא דיאטת "דל פחמימות" או "קטו" הכוללת אכילת מזונות המכילים כמויות נמוכות של פחמימות, כמו ירקות ובשר. המטרה עם סוג זה של דיאטה היא לאלץ את הגוף שלך לקטוזיס על ידי הגבלת פחמימות והגברת צריכת השומן כך שהכבד שלך מייצר קטונים לאנרגיה במקום גלוקוז בגלל

מיתוסי דיאטה הופרכו

אנשים רבים מאמינים שאתה יכול לאכול כמה תמרים שאתה רוצה בדיאטה. אבל זה מיתוס.

האמת היא שאין כללים מוגדרים לכמה תמרים אפשר לאכול בדיאטה. זה תלוי בסוג הדיאטה שאתה עוקב אחריהם ומה המטרות שלך.

יש אנשים המאמינים שיש להימנע מתמרים כי יש להם תכולת סוכר גבוהה, בעוד שאחרים מאמינים שיש לאכול אותם במתינות כדי לשמור על יציבות רמות הסוכר בדם.

חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני ביצוע שינויים כלשהם בהרגלי האכילה שלך אם אתה חולה סוכרת או סובל ממצבים בריאותיים אחרים.

ישנם מיתוסים רבים על דיאטה ואכילה שהופרו על ידי המדע. אחד המיתוסים הנפוצים ביותר הוא שאתה יכול לאכול רק מספר מסוים של קלוריות ביום.

זה לא נכון בכלל. אתה יכול לאכול כמה שאתה רוצה, אבל חשוב לוודא שמה שאתה אוכל הוא בריא ומזין.

הכלל הכללי לירידה במשקל הוא ליצור גירעון אנרגטי, כך שהגוף שלך מתחיל לשרוף מאגרי שומן לצורך אנרגיה. זה בדרך כלל אומר לצרוך פחות קלוריות ממה שהגוף שלך צריך בכל יום כדי לרדת במשקל.

דילוג לתוכן