כל מה שמומלץ לבדוק בעניין של דיאטה keto

מבוא

דיאטת קטו היא דיאטת חלבון עתירת שומן, דלת פחמימות, בינונית. היא ידועה בהיותה דיאטה שיכולה להוביל לירידה במשקל ושימשה כטיפול באפילפסיה.

אם אתה רוצה להתחיל את דיאטת הקטו תצטרך להימנע מסוכר ופחמימות. במקום זאת, צריכת המזון שלך צריכה להיות מורכבת משומנים בריאים וחלבונים.

חשוב לציין שדיאטת הקטו אינה זהה לכל דיאטה דלת פחמימות אחרת, כמו אטקינס או סאות’ ביץ’. המשמעות היא שבעוד שדיאטות אלו גם דלות בפחמימות, ייתכן שהן לא יספיקו כדי לשמור על הגוף שלך בקטוזיס.

חלק מהאנשים שניסו את דיאטת הקטו דיווחו על תחושת עייפות או כאבי ראש בגלל המחסור בפחמימות. הדרך הטובה ביותר להתגבר על תופעות הלוואי הללו היא על ידי שתיית מים מרובה, אכילת יותר ירקות והגברת צריכת המלח.

דיאטת קטו היא דיאטה דלת פחמימות ועתירת שומן שנועדה לאלץ את הגוף למצב של קטוזיס. קטוזיס הוא תהליך טבעי המתרחש כאשר לגוף אין מספיק גלוקוז לאנרגיה. זה מאלץ את הגוף לפרק שומן לאנרגיה, אשר מייצר קטונים בזרם הדם. המטרה של דיאטה זו היא להביא את הגוף שלך לקטוזיס ולהשתמש בשומן כמקור אנרגיה.

הצעד הראשון להתחיל דיאטה זו הוא לחתוך את כל הפחמימות. זה כולל סוכר ודגנים כמו אורז, פסטה, לחמים ודגנים. כדאי גם להימנע מפירות, שעועית או קטניות כי הם מכילים יותר מדי פחמימות. לאחר שתגזור את כל הפחמימות, תוכל להתחיל לאכול שומנים בריאים וחלבונים כמו ביצים, אבוקדו או דגים מבלי לדאוג לגבי צריכת פחמימות!

מה שאתה צריך לדעת לפני שמתחילים את הדיאטה הקטוגנית

הדיאטה הקטוגנית היא דיאטה פופולרית שצוברת פופולריות במהלך השנים האחרונות. זה נפוץ במיוחד בקרב אנשים שמחפשים פתרונות לירידה במשקל ולאנשים הסובלים מאפילפסיה.

הדיאטה הקטוגנית היא דיאטת חלבון דלת פחמימות, עתירת שומן ומתונה, שהוכחה כמסייעת לאנשים לרדת במשקל.

דיאטת קטו אינה מומלצת לאנשים עם סוכרת או לסובלים מהיפוגליקמיה ומצבים אחרים הקשורים לרמות סוכר נמוכות בדם.

לפני תחילת דיאטת הקטו, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך כדי לוודא שאין לך בעיות בריאותיות שעלולות להיות מושפעות מהשינויים בצריכת התזונה שלך.

הדיאטה הקטוגנית (המכונה גם דיאטת קטו) היא דיאטה דלת פחמימות ועתירת שומן המציעה יתרונות רבים. דיאטות קטו הן אחת מהדיאטות הפופולריות ביותר לירידה במשקל ולסובלים מסוכרת.

מאמר זה יענה על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר על קטו, כגון מה זה, איך להתחיל דיאטה, ומה אתה צריך לדעת לפני שמתחילים את הדיאטה הקטוגנית.

מה הם קטונים?

דיאטת קטו היא דיאטת דלת פחמימות, עתירת שומן וחלבונים מתונה במטרה להכניס את הגוף לקטוזיס. קטונים מיוצרים על ידי הכבד מחומצות שומן כאשר אין מספיק גלוקוז זמין לשימוש לאנרגיה. קטונים משמשים אז את הגוף כמקור דלק חלופי.

קטונים מיוצרים בכבד מחומצות שומן כאשר אין מספיק גלוקוז זמין לאנרגיה. קטונים משמשים אז כמקור דלק חלופי על ידי הגוף שלך.

קטונים הם תוצר לוואי של פירוק לא שלם של שומנים בכבד. הם מיוצרים כאשר אין מספיק גלוקוז זמין לפירוק שומן. קטונים יכולים לשמש כמקור אנרגיה לגוף ולמוח, במיוחד כאשר רמות הגלוקוז בדם נמוכות.

זה בטוח לקחת קטונים אקסוגניים, אבל חשוב לציין שהם לא צריכים להחליף תזונה בריאה ויש ליטול אותם רק בפיקוח רפואי.

שפעת קטו ותופעות לוואי אחרות של הצטננות

דיאטת קטו היא אחת מהדיאטות הפופולריות בעולם. זוהי דיאטה דלת פחמימות ועתירת שומן שהוכחה כבעלת יתרונות בריאותיים רבים. עם זאת, זה מגיע עם כמה תופעות לוואי ויש דברים שכדאי לבדוק לפני שמתחילים במסע הקטו שלך.

שפעת קטו היא תופעת לוואי שכיחה של דיאטת קטו המתרחשת כאשר עוברים מדיאטה עתירת פחמימות לתזונה דלת פחמימות. זה יכול לגרום לבחילות, כאבי ראש, כאבי שרירים ועייפות. התסמינים נמשכים בדרך כלל כשבועיים אבל הם יכולים להיעלם מוקדם יותר אם אתה שותה הרבה מים, אוכל מספיק מלח ולוקח מספיק אלקטרוליטים.

כמו כן, חשוב לציין שחלק מהאנשים חווים את מה שנקרא “מפשעה קטו” כלומר הם מקבלים שפשוף ממש גרוע במקום שהירכיים שלהם פוגשות את המפשעה בזמן שהם בדיאטה הקטוגנית. ניתן להימנע מכך על ידי לבישת בגדים רפויים או שימוש בריח לא

דילוג לתוכן