איך לרדת במשקל בלי דיאטה?

למה לא כדאי לעשות דיאטה?

תעשיית ההרזיה היא תעשייה של מיליארדי דולרים. אחת הדרכים הפופולריות ביותר לרדת במשקל היא לעשות דיאטה. אבל יש הרבה חסרונות של ביצוע דיאטה, שלעתים קרובות מתעלמים מהם.

בתור התחלה, דיאטות הן יקרות וגוזלות זמן. הם דורשים ממך לקנות מוצרי מזון יקרים שאולי לא תוכל להרשות לעצמך או שיהיה לך זמן לבשל. לא רק זה, אלא שהם גם דורשים ממך לבלות שעות במטבח בהכנת אוכל לעצמך ולמשפחתך.

דיאטה יכולה גם להיות מאוד מלחיצה וקשה על הגוף שלך כמו גם על הנפש שלך. זה יכול להוביל לשינויים במצב הרוח, דיכאון וחרדה – כל אלו עלולים לגרום לבעיות נוספות כשזה מגיע לירידה במשקל מלכתחילה!

המילה דיאטה היא מילה שאנשים משתמשים בה ושומעים כבר שנים. אבל מה זה אומר באמת?

דיאטה: סוג מסוים של מזון הנאכל כדרך לרדת במשקל או לשנות את המראה של האדם

דיאטה: התרגול של אכילת פחות מזון או מזונות שונים מהרגיל על מנת לרדת במשקל

תכנית דיאטה: תכנית הכוללת מזונות, כמויות וסוגי מזון ספציפיים לאכילה במשך פרק זמן מסוים על מנת להשיג מטרה כמו ירידה במשקל.

ההגדרה של המילה “דיאטה” היא לא הבעיה. השאלה היא כיצד אנו משתמשים במילה “דיאטה”. אנו חושבים שכאשר אנו עושים דיאטה, נוכל לרדת במשקל על ידי ניתוק המאכלים האהובים עלינו והחלפתם בירקות. אבל זה פשוט לא עובד לרוב האנשים.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים לא צריכים לעשות דיאטה – ירידה במשקל ללא דיאטה, הגבלות דיאטה, טעויות דיאטה

כיצד גדלה מגפת ההשמנה במהלך השנים

בחלק זה, אדון כיצד גדלה מגיפת ההשמנה במהלך השנים. אדון גם כיצד נוכל לרדת במשקל ללא דיאטה ומהם חלק מהיתרונות לאימוץ אורח חיים בריא.

תורם מרכזי למגיפת ההשמנה הוא אורח החיים הישיבה שלנו. אנשים לא עושים מספיק פעילות גופנית ויושבים ליד השולחן שלהם שעות על גבי שעות. מחקר שנערך בשנת 2017 מצא שאנשים שישבו יותר משמונה שעות ביום היו בסיכון גבוה ב-40% למוות מכל סיבה שהיא מאשר אלה שישבו פחות מארבע שעות ביום (1). הישיבה המתמשכת מובילה למחלות כרוניות כמו מחלות לב, סוכרת וסרטן שכולן תורמות לתוחלת חיים קצרה יותר (2).

אחת הדרכים להילחם בזה היא לקחת הפסקות לאורך היום. איגוד הלב האמריקני ממליץ לקחת חמש דקות בכל שעה כדי לעמוד ולהסתובב (3). זה עוזר לזרימת הדם ולתנועה אשר גם עוזרים לירידה במשקל וגם מונעים מחלות כרוניות כמו סוכרת. דרך נוספת היא על ידי

הרגלי אכילה שפוגעים בבריאות שלך וכיצד לתקן אותם

הרגלי אכילה אינם קשורים רק למה שאתה אוכל אלא גם בתדירות האכילה. אכילת יותר מדי מזון לעתים קרובות מדי עלולה להוביל לעלייה במשקל ואף להשמנה.

בחלק זה נחקור את הרגלי האכילה הנפוצים ביותר הפוגעים בבריאותך וכיצד לתקן אותם.

1) אכילת יותר מדי מזון:

זוהי טעות נפוצה שאנשים רבים עושים כאשר הם רוצים לרדת במשקל. הם רוצים לרדת במשקל ולכן הם מפחיתים את כמות הקלוריות שהם צורכים מדי יום אבל בסופו של דבר אוכלים יותר מדי בלילה או במהלך היום כי הם רעבים להגביל את עצמם במהלך היום. חשוב לאכול מספיק מזון על מנת להימנע מתחושת רעב כל היום ואכילת יתר בלילה. המפתח הוא לא להגביל את עצמך מאכילה, אלא להתמקד במזונות בריאים עם פחות קלוריות במקום במזונות לא בריאים עם קלוריות גבוהות.

2) אכילת מעט מדי מזון: זוהי טעות נוספת שאנשים רבים עושים כאשר מנסים לרדת במשקל על ידי

מה מקל על הרגלי אכילה בריאים?

דיאטה היא לא הדרך היחידה לרדת במשקל. אפשר לרדת במשקל ללא דיאטה, כל עוד יש לך הרגלי אכילה בריאים.

המפתח לדיאטה מוצלחת הוא למצוא דרך שתתאים לאורח החיים שלך ועובדת בשבילך. אם אתה לא יכול להישאר עם זה, אז זה יהיה חסר תועלת ולא יעיל.

חשוב לזכור שמה שעובד עבור אדם אחד עשוי שלא לעבוד עבור האדם הבא. ישנן דרכים רבות ושונות לרדת במשקל, אך ישנם כמה דברים שיכולים להקל על הרגלי אכילה בריאים:

הצעד הראשון לאימוץ הרגלי אכילה בריאים הוא להבין מה הם ומה משמעותם. ההגדרה של הרגל אכילה בריא היא דפוס אכילה הכולל מגוון מזונות, שומר על מאזן קלורי לאורך זמן ועונה על הצרכים התזונתיים.

תזונה בריאה אינה עוסקת בשמירה על מערכת קפדנית של כללים או תקנות. מדובר בקבלת החלטות מודעות לגבי האוכל שאתה אוכל ואיך אתה מכין אותו. אכילה בריאה פירושה ליהנות מכל סוגי המזון במתינות, לבחור אפשרויות בריאות יותר כאשר ניתנת הבחירה, ולהיות מודע לגודל המנה שלך.

דילוג לתוכן