כמה קלוריות אני צריכה לאכול כדי להיות בגירעון קלורי?

מבוא

גירעון קלורי הוא דרך לעזור לך לרדת במשקל. כמות האנרגיה (קלוריות) שאתה מנצל ביום היא יותר ממה שאתה אוכל.

מאמר זה ייתן לך מושג כמה קלוריות אתה צריך לאכול כדי להיות בגירעון קלורי.

גירעון קלורי הוא כמות הקלוריות שאדם צורך ביום שהיא פחותה מכמות הקלוריות שהוא שורף.

המטרה של גירעון קלורי היא לרדת במשקל. וניתן לעשות זאת על ידי אכילת פחות קלוריות או שריפת יותר קלוריות.

ישנן דרכים רבות לחשב כמה קלוריות אדם צריך על מנת לשמור על משקלו, אך הדרך הנפוצה ביותר היא על ידי חישוב קצב חילוף החומרים הבסיסי שלו (BMR). BMR הוא מספר הקלוריות שאדם ממוצע שורף ביום במנוחה.

כדי לרדת במשקל, אדם צריך לאכול פחות ממה שה-BMR שלהם מחשב עבורו ולהגביר את רמות הפעילות שלו כדי לשרוף יותר ממה שהם אוכלים.

מהו גירעון קלורי?

גירעון קלורי הוא כמות הקלוריות שאתה צריך לאכול כדי לשרוף יותר קלוריות ממה שאתה לוקח. מספר הקלוריות משתנה בהתאם למין, גיל, גובה ומשקל שלך.

גירעון קלורי הוא מספר הקלוריות שאתה צריך לאכול כדי לרדת במשקל. מספר הקלוריות משתנה בהתאם למין, גיל, גובה ומשקל שלך.

גירעון קלורי הוא הפעולה של צריכת פחות קלוריות ממה שאתה מוציא. כאשר אתה יוצר גירעון קלורי, הגוף שלך יתחיל לשרוף שומן לאנרגיה, מה שיוביל לירידה במשקל.

גירעון קלורי יכול להיווצר על ידי אכילת פחות מזון או פעילות גופנית יותר. באופן כללי, ככל שהגירעון הקלורי גדול יותר, כך תרד במשקל.

הטבלה הבאה ממחישה כמה קלוריות אתה צריך לצרוך כדי לשמור על המשקל הנוכחי שלך או לרדת במשקל:

כמה קלוריות אני צריך לאכול אם אני לא מנסה לרדת במשקל?

גוף האדם זקוק למספר מסוים של קלוריות בכל יום כדי לשרוד. צריכת הקלוריות שלך צריכה להיות במספר זה או מתחתיה כדי לשמור על המשקל שלך. אם אתה מנסה לרדת במשקל, תצטרך פחות קלוריות מכמות זו.

אתה יכול לחשב כמה קלוריות אתה צריך על ידי הכפלת המשקל הנוכחי שלך בקילוגרמים ב-12 ולאחר מכן לחלק את המספר הזה ב-7.5 – שהוא המספר המשוער של קלוריות לכל קילוגרם שומן. זה ייתן לך את המספר הכולל של קלוריות הדרושות ביום עבור המטרה הספציפית הזו.

גירעון קלורי הוא כמות הקלוריות שאתה צריך לאכול כדי לרדת במשקל. גירעון קלורי נוצר על ידי אכילת פחות קלוריות ממה שהגוף שלך צריך.

אם אתה לא מנסה לרדת במשקל, אז אתה צריך צריכת קלוריות שעונה על דרישות האנרגיה היומיות שלך. המשמעות היא שצריכת הקלוריות שלך צריכה להספיק כדי לשמור על המשקל שלך יציב ולא צריכה להשתנות יותר מדי לאורך זמן.

דילוג לתוכן