אורח חיים בריא

מבוא

אורח חיים בריא הוא אורח חיים הכולל אכילת מזון מזין, פעילות גופנית ואי עישון. המטרה של אורח חיים בריא היא למנוע או לנהל מחלות כמו סוכרת, מחלות לב וסרטן.

היתרונות של אורח חיים בריא הם:

– להרגיש טוב יותר עם עצמך

– בעל יותר אנרגיה

– לחיות יותר זמן

– נראה צעיר יותר

אורח חיים בריא הוא דרך חיים הכוללת פעילות גופנית, אכילה נכונה ושינה מספקת.

חשוב לשמור על אורח חיים בריא כי זה ישאיר אותך מאושר והרגשה טובה.

יש הרבה דברים שיכולים לעזור לך לחיות חיים בריאים יותר. אתה יכול להקפיד על פעילות גופנית מספקת, לאכול מזון בריא ולישון מספיק בכל לילה.

איך הטכנולוגיה מקשה על השמירה על הבריאות

אנחנו חיים בעידן שבו הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן והעולם הופך למקום קטן יותר. הטכנולוגיה הקלה על שמירה על קשר עם חברים ובני משפחה, אך היא גם הקלה על אכילת מזונות לא בריאים וחוסר פעילות גופנית מספקת.

הטכנולוגיה יכולה להקשות על השמירה על הבריאות, אבל יש דרכים לנטרל זאת. לדוגמה, אנשים יכולים להשתמש בטכנולוגיה כדי לעקוב אחר צריכת המזון שלהם כמו גם את שגרת האימון שלהם ולחלוק אותה עם אחרים. כך הם יכולים לעקוב אחר מה שהם עושים נכון או לא נכון ולראות אם הם צריכים לשנות משהו באורח החיים שלהם.

1. אתה עובד יותר שעות מאי פעם

אורח חיים בריא:
1. אתה עובד יותר שעות מאי פעם

דרך העבודה שלנו השתנתה באופן דרמטי בעשור האחרון. כעת אנו מבלים יותר זמן במשרד מאי פעם ויש לנו פחות זמן לדאוג לבריאות ולרווחה שלנו. על פי מחקר שנערך לאחרונה, אנו עובדים בממוצע 47 שעות שבועיות, עלייה מ-40 ב-2005. זה נובע בין השאר מהעובדה שאנשים רבים עובדים בתנאים שלהם, אבל גם בגלל שאנחנו מבלים יותר שעות בעבודה בשל הטכנולוגיה והדרישות הגוברת לפרודוקטיביות.

כיום, חברות רבות מציעות הטבות כמו מנוי חינם לחדר כושר או חטיפים בריאים על מנת לעזור לעובדים שלהן להישאר בריאים בזמן שהם בעבודה. אבל לפעמים זה לא מספיק – במיוחד כשחושבים שלחלק מהאנשים אין גישה להטבות האלה או אפילו גרוע מכך, הם לא יודעים עליהן! אז מה אתה יכול לעשות? ודא שאתה דואג לעצמך על ידי שינה מספקת כל לילה ואכילת א

2. האינטרנט תמיד איתך

האינטרנט תמיד איתך. אי אפשר שלא להיות מחוברים לעולם ולהתרחשויות שלו עם סמארטפון או מחשב נייד ביד. לחיבור המתמיד הזה יש השפעות חיוביות ושליליות על הבריאות הנפשית והרווחה שלנו.

ישנם מחקרים רבים המראים כיצד התמכרות לאינטרנט משפיעה על חיינו. מחקר אחד מצא שאנשים שמכורים לאינטרנט נוטים יותר לסבול מדיכאון, חרדה והפרעות בריאות נפשיות אחרות. אותו מחקר מצא שלאנשים שמשתמשים בצורה מוגזמת באינטרנט יש סיכון מוגבר לפתח הפרעת אכילה או להראות סימנים של התנהגויות אכילה מופרעות כמו אכילה מוגזמת או טיהור.

נושא הסעיף: אורח חיים בריא:
התמודדות עם לחץ

מילות מפתח של מדור:

מבוא:

מתח הוא אחד הגורמים הנפוצים ביותר למחלות בחברה של היום, אבל זה לא חייב להיות כך! ישנן דרכים רבות עבורך לנהל את רמות הלחץ שלך ולחיות חיים בריאים יותר – מפעילות גופנית ועד מדיטציה

3. אתה עלול להיות מכור לעבודה מבלי שתבין זאת

כולנו יודעים שהתמכרות לעבודה היא בעיה רצינית. אבל, קשה לזהות מתי אנחנו מכורי עבודה. ייתכן שיש לנו כמה מהסימנים הבאים:

– אתה מרגיש אשם אם אתה לא עובד

– אתה מרגיש הקלה כשאתה חוזר לעבודה לאחר הפסקה

– אתה משתמש בעבודה שלך כבריחה מבעיות אחרות בחייך

– אתה לא לוקח חופש לחופשות או חגים

חשוב לקחת הפסקה מהעבודה ולעשות משהו שיעזור לכם להירגע. אם לא, זה יכול להוביל לבעיות נפשיות כמו חרדה ודיכאון, מה שיכול בתורו להוביל לבעיות בריאות גופניות כמו מחלות לב.

הדרך הטובה ביותר להירגע היא על ידי ביצוע פעילות שאינה כרוכה במסכים או טכנולוגיה, כגון קריאת ספר או יציאה לטיול בפארק. כמו כן, הקפידו לישון מספיק ולשמור על מערכות היחסים שלכם בריאות.

4. לוח הזמנים שלך אינו שלך; זה תלוי באלגוריתם של תוכניות מתכנן השבוע

הגישה המסורתית מבוססת נייר לניהול לוח הזמנים שלך הוחלפה בכלים דיגיטליים. ולא רק לשימוש אישי, אלא גם במקום העבודה.

כשזה מגיע לכלי תזמון דיגיטלי, יש הרבה אפשרויות לבחירה. אבל כמה מהם מתקדמים יותר מאחרים ויכולים אפילו לחזות את לוח הזמנים שלך לשבוע בהתאם לאופן שבו אתה ממלא את המתכנן שלך עם פגישות ומשימות.

במאמר זה נשווה שלוש תוכניות פופולריות לתכנון שבוע: יומן Google, Microsoft Outlook ואפליקציית היומן של אפל. אנו נחקור את התכונות והיתרונות שלהם, כמו גם את החסרונות הפוטנציאליים של השימוש בהם כדי למצוא איזה מהם הכי מתאים לך.

דילוג לתוכן